_

خدمات معین تجارت

چه خدماتی می توانیم برای شما و شرکت شما انجام دهیم؟

_

بازرگانی معین تجارت یک شرکت فعال در زمینه واردات، صادرات، ترخیص کالا، خدمات ارزی و بازرگانی است. این شرکت با توجه به تجربه و دانش فنی خود، در ارائه خدمات با کیفیت و مطابق با قوانین و مقررات مربوطه به مشتریان خود متعهد است. بازرگانی معین تجارت قادر است تمام مراحل مربوط به واردات و صادرات کالا را انجام دهد، از جمله انتخاب تامین کنندگان مناسب، بررسی و تامین اسناد مورد نیاز، بررسی مالیات و عوارض مربوط به معاملات، انجام فرآیند ترخیص کالا و ترتیبات مربوط به حمل و نقل آن. علاوه بر این، این شرکت قادر است خدمات ارزی را نیز به مشتریان خود ارائه دهد، از جمله ارزیابی و تحلیل ریسک ارزی، خرید و فروش ارز با بهترین نرخ، و تسویه حسابهای خارجی.

با تکیه بر تجربه و تخصص خود، بازرگانی معین تجارت توانسته است در بازار جهانی و ملی به عنوان یکی از شرکت‌های برتر در زمینه بازرگانی شناخته شود.

#

01. واردات

 

بازرگانی معین تجارت ، آماده عقد قرارداد با شرکت های معتبر جهت واردات هر گونه کالاهای مجاز از گمرکات کشور به صورت زمینی و یا دریایی و هوایی می باشد.

 

#

0۲. ترخیص کالا

بازرگانی معین تجارت ، با بیش از ۲۰ سال تجربه موفق در زمینه ترخیص کالا ، آماده عقد قرار داد برای انجام تشریفات گمرکی ترخیص کالاهای مختلف در تمامی گمرکات کشور است.

#

0۳. صادرات

ما آماده عقد قرار داد با شرکت های تجاری برای صادرات انواع کالا های مجاز به کشور های اروپایی از جمله : ترکیه ، ایتالیا ، آلمان ، اسپانیا و کشور های آسیای شرقی هستیم.

 

_

چرا معین تجارت  را انتخاب کنیم؟

_

"از همین الان برای رشد و پیشرفت کسب و کارتان، به ما بپیوندید! با بازرگانی معین تجارت، نیازی به نگرانی و استرس درباره‌ی واردات، صادرات، ترخیص کالا، خدمات ارزی و بازرگانی ندارید. تنها کافیست با ما در ارتباط باشید و مشاوران ما آماده‌ی ارائه‌ی بهترین راهکارها و مشاوره‌های حرفه‌ای در این زمینه به شما هستند. همراهی با ما، به کسب و کارتان نفس تازه‌ای خواهد بخشید. منتظر تماس شما هستیم!"

    درخواست مشاوره

    برای قیمت و خدمات بهتر

    بازرگانی معین تجارت یک شرکت بازرگانی که در زمینه‌های واردات، صادرات، ترخیص کالا، خدمات ارزی و بازرگانی فعالیت می‌کند. این شرکت با تیمی مجرب و متخصص در این حوزه‌ها، به مشتریان خود خدماتی متنوع و کامل ارائه می‌دهد. از جمله خدماتی که بازرگانی معین تجارت در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد، مشاوره در زمینه تجارت بین‌المللی، طراحی و اجرای راه‌های ارتباطی با بازارهای خارجی، تنظیم و ترتیب مدارک لازم برای واردات و صادرات کالا، تسهیل در ترخیص کالاها بر اساس قوانین و مقررات جاری و همچنین ارائه خدمات مالی و ارزی می‌باشد. بازرگانی معین تجارت با توجه به تجربه و دانش فنی خود، به مشتریان خود کمک می‌کند تا به بهترین شکل ممکن در عرصه بازرگانی بین‌المللی عمل کنند و بازارهای جدید را در دسترس خود قرار دهند.

     

    • خدمات حمل و نقل داخلی و بین المللی
    • خدمات بازرگانی واردات
    • خدمات ارزی و ریالی
    • خدمات بازرگانی صادرات
    • مشاوره در زمینه تامین کالا
    • تامین و انجام تشریفات گمرکی واحد های تولیدی